Todays song: Mcfly - Down goes another one
On jotenki tosi epätodellinen olo ollu muutaman viimepäivän, joka saattaa toki ainakin osittain johtua siitä, että olen ollut viimeiset 2kk uppoutuneena fantasiakirjoihin.
Ja nyt on lempikirjasarjani saaneet päätökset. Kirjat vaikuttavat muhun aina tosi vahvasti. Ja mä oon ihan skidistä asti ahminu kirjoja aivan hullulla lailla. Välillä oli toki kuivia kausia, lähinnä teini-iässä. Jolloin se mun toimittajanura-haavekin jäi...
Se kyl oikeesti harmittaa vieläkin, että teininä oli muut kiinnostuksen kohteet ja kaverit kiinnostivat enemmän kuin kirjoittaminen ja lukeminen.
Mut ei sille enää mitään voi. Lukemisen olen taas aloittanut aikuistumisen myötä muutama vuosi sitten. Välillä luen enemmän, välillä vähemmän. Kirjoittaminen on jäänyt lähes kokonaan. Pidin vähänaikaa lifestyle blogia. Ihan vain itseäni varten, ei sillä tainnut olla yhtään lukijaakaan. Sekin vähäniinku jäi. Kun ei mun elämässä tapahdu mitään, niin kirjotin lähinnä fiiliksistä, ja kun rakastuin, ei ollut enää oikein mistä kirjoittaa. Onnellisena mä en oo ikinä kirjottanu, aina sillon kun on ollut masentunut tai muutenvain surullinen. (jota nuorena kesti lähes jatkuvalla syötöllä, lapsesta asti..) Yläasteella kaikki muuttui oikeestaan, vaikka edelleenkin olin yksinäinen ja surullinen. Mutta pinnallisia kavereita löytyi, joiden kanssa hengailla. Ja se oli suuri muutos aikaisempaan. Vaikka ei tyydyttävää, niin miellyttävää kuitenkin. Ja se oli asia, joka muutti kaiken.

Koko elämäni ajan olen kuitenkin ollut yksinäinen susi. Vaikka ympärillä on ollut ihmisiä paljon, lähelle olen päästänyt vain yhden kerrallaan. Harva ihminen pystyy sanomaan, että olisi minut oikeasti tuntenut. En helpolla päästä lähelle. Minulla on paljon tuttuja ja "kavereitakin", mutta vain kolme ystävää. Kolme ihmistä, joiden kanssa viitsin viettää aikaa. Ja heistäkin jokainen tuntee minut eri tavalla. Yksi heistä on tuntenut minut läpi elämäni. Päiväkodista asti. Olen hyvin iloinen, että olemme vieläkin läheisissä väleissä, yläaste meinasi meinaan pilata kaiken. Hän tarvitsi egobuustausta, ja purki sen minuun....
Mutta siitä on päästy. Nykyään olemme läheisempiä kuin koskaan.
And I'm happy.